.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توزیع فيلم غیر اخلاقی منتسب به "يانگوم" در شمال کشور
مدتي است عده اي سودجو در شمال کشور با سوء استفاده از استقبال مردم از"جواهري در قصر" ، يک CD غير اخلاقي را به دروغ به بازيگر نقش اول اين سريال منتسب و آن را روانه ...
توزیع فيلم غیر اخلاقی منتسب به "يانگوم" در شمال کشور

مدتي است عده اي سودجو در شمال کشور با سوء استفاده از استقبال مردم از"جواهري در قصر" ، يک CD غير اخلاقي را به دروغ به بازيگر نقش اول اين سريال منتسب و آن را روانه بازار غيرقانوني CD کردند.

پيش از اين نسخه کامل اين سريال که محصول کشور کره جنوبي است بر روي پنج DVD  به زبان اصلي و با زيرنويس انگليسي روانه اين بازار شده بود اما اخيرا يک CD غيراخلاقي که بازيگر نقش زن آن چهره اي شبيه به بازيگر سريال جواهري در قصر (لي يانگ اي) دارد، روانه بازار غيرقانوني CD  شد که البته با سرعت عمل نیروی انتظامی، همچون دیگر CD  های غیر اخلاقی عرضه شده در ماه های اخیر از تکثیر گسترده باز ماند.

گفتني است سريال جواهري درقصر بر اساس نظر سنجي صدا و سيما با 164هزار و 195 راي دومين سريال پربيننده محسوب مي‌شود و به دليل نمايش در 54 كشور جهان شهرتي جهاني يافته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ramin 2 تير 1386
نه اینکه کشور سازنده این فیلم مسلمونن و دیندار و این کارها ازشون بعیده وحالا شما بیاین ازشون دفاع کنین جهت اصلاع عرض میکنم که اکثر فیلمهای مبتذل و سایتهای مبتذل غیر اخلاقی ساخت همون کشور محترمه و تازه همون کارهایی رو که ما مبتذل و غیر اخلاقی میدونیم برای اونها بسیار بسیار عادی و شاید باعث افتخار باشه و ....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.